سازمان سنجش TOLIMO
نوشته شده توسط : بارکزهی

اطلاعيه‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور در باره‌ تاريخ‌ و نحوه‌ توزيع‌ كارت‌ هفتادو سومين آزمون زبان انگليسي پيشرفته (Tolimo:E-A2012)

1391/09/13

 

بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت نام و شركت در هفتادو سومين آزمون زبان انگليــــسي پيشرفته(Tolimo:E-A2012)مي رساند :
 
1- هفتادو سومين آزمون زبان انگليسي پيشرفته روز پنج شنبه16/9/91 منحصرا در شهــر تهران برگــزار خواهد شد.
كارت ورود به جلسه و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه ‌شنبه 14/9/91 بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور به آدرس www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد تا داوطلبان شركت كننده در آزمون بتوانند با وارد كردن اطلاعات شامل شماره پرونده و كد رهگيري و يا نام و نام خانوادگي، سال تولد و شماره كارت ملي خود نسبت به پرينت آن اقدام نمايند.
بديهي است هر داوطلب براي شركت در جلسه آزمون بايد پرينت كارت ورود به جلسه آزمون و اصل كارت ملي يا اصل شناسنامه عكسدار خود را ارايه نمايد.
 
2- آدرس باجه رفع نقص كارت:
1-2- دانشكده آمار و انفورماتيك سازمان سنجش اموزش كشور-تهران- خيابان انقلاب – ضلع شمال غربي ميدان فردوسي – كوچه شاهرود.
توضيح :چنانچه داوطلبان شركت كننده در آزمون هرگونه اشكالي در كارت ورود به جلسه آزمون خود داشته باشند ، مي توانند با مراجعه به نماينده اين سازمان مستقر در باجه رفع نقص در روز چهارشنبه مورخ 15/9/91 از ساعت 9 الي 12 صبح و 14 الي16 بعداز ظهر مراجعه و  با دردست داشتن كارت شناسايي معتبر و 2 قطعه عكس نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي كارت خود اقدام نمايند.  
 

    ضمناً به اطلاع مي رساند واحد اطلاعات و پاسخگويي به سوالات در اين باره از اين تاريخ لغايت15/9/91 همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگويي به سوالات داوطلبان مي باشد . لذا داوطلبان گرامي به منظور پاسخگويي به سوالات خود مي توانند فقط با شماره تلفنهاي 88923595 الي 88923599 تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوري خودداري نمايند.




:: موضوعات مرتبط: سازمان سنجش , ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: